Středa, 6 března, 2024
- Komerční sdělení -aktuálně

Mercedes-AMG G 63 4×4² kladivo: 220 km/h, brodění v 1 m hluboké vodě!

Toto je 4×4² kladivo na konkurenci. Obrovské 22palcové terénní pneumatiky. Světlá výška zvýšena z 238 na 351 milimetrů. Ještě lepší nájezdové úhly. To není všechno. Extrémní brodivost jako bonus – Mercedes G 63 4 x 4² zvládne brodění až v 1 m (přesně 910 milimetrů) hluboké vodě!

U terénních vozů je nejdůležitější průchodnost v terénu. Toto Nové „géčko na druhou“ je nejultimativnější třída G všech dob a zároveň velká rarita. Je to poslední auto tohoto druhu vůbec.

Portálové nápravy
Základem této bestie se stala, jak jinak, obratná AMG verze. Mercedes v poslední době doslova chrlil vysportované a terénní modely. Extrémní mašiny třídy G spojuje klíčový prvek. Všechny brutální mašiny nabízí portálové nápravy.

Modely G 63 AMG 6 x 6
6×6 verze jsou extrém, který osloví zejména majetné a náročné zákazníky. Doslova na dračku jdou stroje s označením G 63 AMG 6 x 6, G 650 Landaulet a zejména G 500 4 x 4 ². Tento zájem je zárukou, že pro šílené výbavy je na trhu prostor. Na to promptně reagují Němci, kteří přicházejí s novou generací.

Mercedes-AMG G 63 4×4²
Novým skvostem je 4 x 4² monstrum od AMG. Tato novinka vychází z verze G 63. Pohon zajišťuje 4litrový motor V8 biturbo motorem s výkonem až 430 kW/585 koní a točivým momentem 850 Nm. Výkon na kola přenáší 9-stupňová automatická převodovka. Stálý 4Matic pohon všech kol jako bonus!

4-litrový motor V8 biturbo motor, 585 koní
Zajímají tě konkrétní čísla? Akcelerace z 0 na 100 km/h za 4,3 vteřiny. Maximální 220 km/h. Co je však srdcem tohoto stroje? Podvozkové komponenty v čele s portálovými nápravami. Tato obří šílenost stojí na 22palcových terénních pneumatikách a zajišťuje ještě lepší umocnění mega rozměrů.

Brodivost ve vodě až 910 mm!
Světlá výška vozu se zvedla z 238 na zmiňovaných až 351 milimetrů. Lepší nájezdových úhlů, ale také ze stránky brodivosti – G 63 4 x 4² zvládne brodění až v téměř metrové vodě (až do hloubky 910 milimetrů).

Design a cena
Vzhled je u šíleně drahých vozů více než důležitý. Ani za ten se tato šelma nemusí stydět. Široké blatníky, efektní světelná rampy na střeše a dnešní lahůdkou je také rezervní kolo vzadu. Samotná automobilka odkomunikovala nové vlastnosti pomocí videa. Stále však neznáme konkrétní oficiální parametry a ceník. Jedno lze předpokládat, model bude nechutně bohatý.

G-Class Private Lounge limitovaná edice
Samozřejmě půjde o malosériovou výrobu. Mercedes-Benz model označil jako nejultimátnější třídu G vůbec. Automobilka tak může reagovat na současný trend snižování emisních norem. Nová doba těmto terénním plnokrevníkům moc nepřeje. Stále však mají své fanoušky a zákazníky. Jak hodnotíš nabízené parametry?

Další články autor

Comments

spot_img

Nejnovější články